ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
Назва
проекту: "Наш край"
Назва навчальної теми :"Наш край"
у певний період
Основний та другорядні навчальні предмети : Історія ( географія, література)
Вік учнів, клас: 10 - 13 років, 5-7 клас
Стислий опис проекту
Даний
навчальний проект для
5-7-х класів з
історії ( можна, як міжпредметний зв'язок, для
географії, літератури ) по темі
«Наш край» у певний
період досліджує сторінки
історії рідного міста
з дня заснування
і по теперішній
час. Для формування розуміння цілей проекту створюються буклети. Перед початком роботи учні ознайомлюються зі вступною презентацією вчителя.Протягом проекту учні
працюють в групах
за різними напрямками:
дослідники( учні досліджують вже
відомі і новітні факти, обговорюють зібране), документалісти(
фіксують роботу дослідників і представляють
відгук) і естети(зображують, описують та озвучують даний матеріал).Результатом даного
проекту може бути
комп’ютерна презентація,
видеоролік, брошура з
малюнками і віршами(як варіант –піснями), тематичний вечір, відео урок або
відеофільм.
План
Навчальні
цілі
Кінцевою
метою проекту є дослідження
історії рідного краю,
впровадження її сторінок
в життя учнів, збагачення їх духовного світу та
любові до рідної
землі.
Опис оцінювання
Перед початком виконання
проекту за
допомогою З-Х-Д таблиці визначаються
навчальні потреби учнів
за допомогою обговорення
основних питань, перегляду презентацій
вчителя та їх обговорення.
Проягом роботи над
проектом проводиться самостійна робота
з формами оцінювання (самооцінювання, взаємооцінювання), Анкетування та консультації,
Наприкінці роботи над проектом проводиться
демонстрація проекту, рольова гра, опитування, оцінка проектів, підводяться підсумки
роботи з З-Х-Д таблицею.
Діяльність
учнів
Анонсом до вивчення проекту слугують
проекти, виготовлені вчителем
та активом класу.
Робота над проектом розпочинається з представлення презентацій вчителя та обговорення
її оцінювання навчальних
потреб учнів за допомогою
З-Х-Д таблиці. Для того,
щоб якісно виконати
та оформити результат,
учнів слід об’єднати
в дослідницькі групи,
в яких вони
будуть працювати над
заданою темою протягом
усього проекту. Одна з
груп проводить анкетування,
а інші -
досліджують деякі підтеми.
Учні знаходять необхідну
теоретичну інформацію. Об’єднавши всі
дані, учні створюють презентацію, в якій
відображають старовинні та новітні
сторінки з історії
рідного міста.
Переглянувши ваш проект розумієш значимість вивчення історії рідного краю. Доцільність використання різноманітних форм навчання, створення презентацій спонукатимуть учнів до кращого засвоєння та сприйняття матеріалу. Використання даних проектів,розвиватиме у учнів гордість та повагу до свого краю,та любов до рідної землі.
ВідповістиВидалитиЩиро вдячна за такий, насамперед, приємний коментар.
ВідповістиВидалити