вівторок, 28 серпня 2012 р.

Рефлексія до модуля 9

Завдяки  даному  модулю я  змогла  зробити  висновки  щодо того,  як  же  мої  учні   зможуть  замостійно  налаштувати  і  спрямувати  себе  у  навчанні,  про  роль  та  місце  диференційованого  навчання ( процес  переходу  до навчання , який  вимагає  обов"зкової адаптації  і з боку  дітей,  і з боку  батьків). Також   разом  з колегами  я обговорила  створені  приклади  робіт,  їх  оцінювання.  Було  обговорено  багато  питань, щодо  допомоги  учням  у  самонастрої  та  самоспрямуванні  у  навчанні. Проаналізувала  шляхи  здійснення диференційованого  навчання.                

Немає коментарів:

Дописати коментар